Witaj w strefie wzrostu sprzedaży dla firm
Znalazłeś się w strefie wzrostu sprzedaży dla firm. Jeżeli szukasz możliwości zwiększenia sprzedaży i poprawy zysku - to dobrze trafiłeś. Specjalizujemy się w doskonaleniu działalności sprzedażowej firm. Pomagamy firmom osiągać wzrost sprzedaży poprzez profesjonalne szkolenia handlowe dla firm oraz wdrażając program wzrostu sprzedaży dla firm.
Szkolenia handlowe dla firm
Specjalizujemy się w szkoleniach dla handlowców. Nasze szkolenia handlowe są każdorazowo dostosowywane do specyfiki firmy i jej handlowców. Wszystkie szkolenia handlowe bazują na branżowych przykładach, a handlowcy poznają profesjonalne techniki sprzedaży gotowe do zastosowania w firmie.
Więcej o szkoleniach handlowych dla firm ...
Program wzrostu sprzedaży dla firm
Dla firm realizujemy programy wzrostu sprzedaży polegające na doskonaleniu całego systemu handlowego. Są to działania zwiększające skuteczność sprzedawców, doskonalące organizację pracy działu handlowego, wprowadzające planowanie aktywności handlowej i motywowania sprzedawców.
Więcej o programie wzrostu sprzedaży dla firm ...
Bariery ograniczające wzrost sprzedaży i zysku
Praktyka pokazuje, że możliwości handlowe większości firm są niewykorzystane. Powodów zbyt niskiej efektywności handlowej jest wiele, ale większość z nich jest związana z ukierunkowaniem handlowców do aktywności na atrakcyjnych rynkach, niewłaściwą organizacją pracy i umiejętnościami handlowymi.
Więcej o barierach wzrostu sprzedaży ...
Korzyści dla firm z wykorzystania potencjału handlowego
Sukcesy lub porażki handlowe w firmie zależą od złożonego systemu sprzedaży - strategii dojścia do klientów, planowania aktywności sprzedawców, zapewnienia profesjonalnych umiejętności handlowych, dobrej organizacji pracy handlowców, skutecznym windykowaniu należności. Dlatego dla wykorzystania istniejącego potencjału handlowego przedsiębiorstwa, konieczne jest podejście systemowe, przedstawione w programie wzrostu sprzedaży. Wówczas można oczekiwać wielu korzyści, z których najważniejsze przedstawiają się następująco:
• Stworzenie sprawnego systemu sprzedaży w firmie.
• Zwiększenie aktywności całego zespołu handlowców.
• Zwiększenie przychodów ze sprzedaży produktów firmy.
• Maksymalizowanie rentowności ze sprzedaży produktów.
• Realizowanie planów finansowych zatwierdzonych przez władze firmy.
• Tworzenie trwałej przewagi nad firmami konkurencyjnymi.